Een klacht?
Naviva Kraamzorg heeft als belangrijkste doel ervoor te zorgen dat jij, je kindje en jullie gezin een prettige kraamtijd beleven. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Blijf niet met dat gevoel rondlopen, maar meld het ons.
Kraamzorg blijft mensenwerk. Het kan dus gebeuren dat je niet tevreden bent over de verleende kraamzorg. Wees niet bang om in gesprek te gaan met jouw kraamverzorgende als je het gevoel hebt dat ze haar werk niet goed doet of jullie elkaar niet liggen. In de meeste gevallen biedt zo’n gesprek direct verbetering of kan er gezocht worden naar een goede oplossing.
Komen jij en je kraamverzorgende er desondanks niet uit, neem dan telefonisch contact met ons op via 088 – 7777 666. Onze collega’s van de klantenservice brengen je in contact met de juiste persoon. Blijf je het gevoel houden dat we niet goed omgaan met je klacht? Dan kent Naviva de officiële klachtenprocedure.
Ben je er met je kraamverzorgende of haar manager niet uitgekomen? Of heb je een andere klacht, los van onze zorg? Dan kun je een officiële klacht indienen.
Dit kan op twee manieren:
- Via het klachtenformulier op onze website
- Schriftelijk via: Naviva Kraamzorg, t.a.v. De Klachtenfunctionaris, Postbus 2190, 7420 AD Deventer
Binnen Naviva is een onafhankelijke klachtenfunctionaris aangewezen: Mirjan Bouwhuis. Ze staat jou bij tijdens de klachtenprocedure en ondersteunt je bij het vinden van een passende oplossing.
Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg
Indien de interne klachtenprocedure geen of onvoldoende oplossing biedt, dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg. Het reglement van de VVG kun je hieronder downloaden. Klik hier voor meer informatie over de Geschillencommissie.